Home » Maatwerk en serious game design »
- serious game design, storytelling & realisatie -
EXPEDITIE MARS
[Real life serious game voor veranderkunde]
WAT
Een real life serious game die de deelnemers het onderwijsinnovatieproces laten ervaren, waarbij de expeditie als veranderkundig element centraal staat. Doelen hierbij staan niet van tevoren vast en kunnen gedurende het proces worden bijgesteld.
WIE
Teamleiders, ontwikkelteam en docenten.
STORYTELLING
Elke analogie is geschikt.
SAMENWERKING
Onderwijsinnovatieteam van de Hogeschool Utrecht (HU) (Opdrachtgever)
PROJECTRESULTATEN
- Een real life serious game in drie scenes: op aarde, aankomst bij Mars, op Mars
- 8-12 deelnemers per run
- Spelmaterialen en kostuums
- Workshop en debrief in samenwerking met de verandercoaches
- Ervaring van 1,5-2,5 uur
ZELF ERVAREN
De real life serious game is te reserveren via IntoTheMirror of het Onderwijsinnotatieteam van de HU