Home » Maatwerk en serious game design »
- serious game design, storytelling & realisatie -
WHO AM I?
[Educatieve Escape Game ter promotie van de studies Biologie, Chemie en Bioinformatica aan de HAN]
WAT
Educatieve escape room voor een hele klas om leerlingen te interesseren voor studeren aan de HAN, aan een van de opleidingen van de academie Toegepaste Biowetenschappen en Chemie.
WIE
Klas 4 en 5 Havo en klas 5 en 6 Vwo
STORYTELLING
Onderzoekers in opleiding helpen de kunstdetective Van der Vlam met de casus van de plotseling verschenen Banksy in het klaslokaal. Was het de roostermaker, mentor, docent, conciërge of toch de rector?
SAMENWERKING
Academie toegepaste Biowetenschappen en Chemie (Opdrachtgever), Tragaluz (Projectmanagement en design), Game Events (iPads & digitale omgeving) en de opleidingen Bio-informatica, Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek en Chemie (SME's en gebruikers).
PROJECTRESULTATEN
- Een fysieke escape game
- 30 leerlingen tegelijkertijd in 6 groepjes
- 6 iPad's met 6 digitale omgevingen ter validatie en routing
- 19 unieke puzzels en experimenten
- 45 minuten ervaring
ZELF ERVAREN
De educatieve escape game is voor jouw klas aan te vragen bij de Academie voor Biowetenschappen en Chemie.